Kenmerken
Merk | VW KEVER |
Type / soort | 113M087 |
Beschrijving
Prachtige kever, origineel nederlands geleverd en dus het eerste kenteken er op. 27-29-DM, 1967 ‘one year only ‘ Kever op luchtvering. De kever is voordat ik de eigenaar was in het verleden body off gerestaureerd door Bos Oldtimers. De bodem is dan ook als nieuw. Bodem is verzien van volledige poedercoating onder en binnenkant. Deze 67er is standaard geleverd met een open draaidakje en pop out ramen achter voor de mooie zomerdagen. De kever heeft rond de 35 jaar in een opslag gestaan. Het dakrek hoort er ook bij, dit zit strak in de lak en met mooie hardhoutenlatjes afgewerkt. De foto’s spreken voor zich, maar toch een opsomming wat er allemaal op/aan zit. Nette originee 1500 H motor - nieuwe origineel gereviseerde solex carburateur door Rage-keveronderdelen; - 123 ontsteking; - nieuwe koppeling, druklager en keering. - RVS gepolijste bumpers en stootstukken. - CSP Schijfremkit vooraan (remt keihard); - versmalde en verstelbare as voor; -voorasbeschermplaat; -nl bordje met jaartal 1967 op rvs steun. -smoothies met bolle RVS wieldoppen met VW logo; Banden zo goed als nieuw. Mooi rood interieur (nieuw bekleed, geen hoezen.) met bijpassende pookknop (nu originele gemonteerd en niet de biljartbal). - Wolfsburg gordels (los bijgeleverd, dus niet gemonteerd); - Origineel en zeer mooie VW undertray onder het dashboard; - Kamei kattenbak afdekplaat; - luxaflex op het achterraam; - usb+ sigarettenaansteker/voltmeter oplaadpunt in een blikje gebouwd; - acculader draadje voor een optimate acculader, geen acculader er bij ; - AAC meterhouder op de stuurkolom. Porsche 356 verstralers met groot en kleinlicht op speciale bevestigingsbeugels, een superstrak dakrekje in de kleur van de velgen en VW spatlappen. De Luchtvering is opgebouwd met 8mm luchtleidingen hierdoor komt hij lekker snel omhoog. Voor de luchtvering is niet in de auto geboord. Alles is via de originele doorvoergaten ingebouwd en voorin door de klepjes, waarvan de originele met de auto mee komen. Het is dan ook gewoon weer om te bouwen naar de standaard vering. - Volksprojects voordempers; - Buggarage achterdempers; -viair 444c compressor; - aluminium 15 liter airlift performance luchttank met vochtafscheider; - viair meter op de stuurkolom; - knopjes zijn weggewerkt in het asbakje. Originele asbak zit er bij; -8mm leidingen, koppelingen en kleppen komen van Tameson vandaan. Met zwarte bescherm/stof hoes. Al met al een hele mooie complete Kever, complimenten gegarandeerd. De auto is vorig jaar door Bergman Goor nagekeken, bakolie ververst en versnelling gesmeerd. Bij Bergmans heb ik ook de blazecut gekocht en aan de binnenkant van de motorklep gemonteerd, dus een blussysteem. Matten zijn bijna nieuw en ooit vervangen bij vorige eigenaar. al met al een erg fijne cruiser, De prijs die ik wil is 13000, dus geen vraagprijs maar vaste prijs. Reden verkoop ik word ouder, mijn vrouw is vorige maand overleden en heb een aantal lichamelijke ongemakken opgelopen en ben daardoor ook al gestopt met motorrijden. Voor minder dan mijn prijs blijf ik er naar kijken, geen onderdelen los van het voertuig te koop, ik verkoop alleen in het geheel. Ook ruil en ruil ik niks in, geen schoonmoeders of lelijke dochters aanbieden. Te bezichtigen en te testen in Enter in de buurt van hengelo overijssel. Geen reacties op prijsvoorstellen of laagste prijsvragen of ellenlange mailwisselingen die tot niks leiden dan gezeur. Bij voorkeur verkoop ik in Nederland aan nederlander, dus overschrijven aftikken (cash of overmaken) en meenemen.
Vragen die al gesteld zijn, heeft de kever verlaagde spindels, ja dat heeft die, zijn alle naden netjes dit is ook ja die zijn netjes en recht. Opnieuw volledig bekleed, stoelen, bank en vloerbedekking. Interesse, gewoon komen kijken ipv dat ellendige mailen en messenger.